Parkettacsiszoló

Mignon

 

Parkettacsiszoló: A parkettacsiszolóval mindig úgy dolgozzunk, hogy a felemelt, de már teljes sebességgel forgó hengerrel álljunk irányba, és mindig a gép sík, meghajtó szíjjal szemközti oldala kerüljön a fal mellé. Az oldalsó vezetőgörgő megakadályozza, hogy a parkettacsiszoló géppel munka közben a falnak ütközzünk. A teljes sebességgel forgó hengert lassan engedjük le, és azonnal, a gépet visszafogva kezdjünk el vele előre haladni. Így csak keskeny sáv marad csiszolatlanul a fal mellett, amit a szélcsiszolóval kell majd lekoptatnunk. A parkettacsiszolóval előbb mindig előre haladjunk, ami viszonylag könnyű, hiszen a csiszolóhenger is előre forog, és ezért kell a gépet visszafognunk. Mindig lassan, de egyenletes sebességgel haladva dolgozzunk. A lemunkálás mélysége a parketaacsiszoló gép haladási sebességétől is függ, különösen akkor, ha a henger forgási irányával szemben mozgunk vele. A gép visszafogásával szabályozhatjuk a haladási sebességét, visszafelé pedig ugyanazon a sávon közel azonos sebességgel haladva végezzük el a nagyoló csiszolást.

További információért kattintson az alábbi linkre:

http://www.ezermester.hu/articles/article.php?getarticle=1298 

 

Bérleti díj: 8 000 Ft

Az útmegmunkáló gépek karbantartása

Ezeknek a gépeknek a legnagyobb ellensége   a munkafolyamatok közbeni por,mely nagy károkat tehet a gépekben. A megfelelő karbantartást ne hagyjuk az utolsó pillanatra,inkább előbb végezzük el a karbantartást, még mielőtt a gép elromlik.

Bővebben...

Bérelhető Kango 950 Kis Kango +Véső 

Nagy teljesítményű gépek különböző bontási munkákhoz, oldalfalra, ill. aljzatra. Beton és tégla véséséhez-bontásához.

 

Bővebben...

Bérelhető Műkőcsiszoló 3 köves Wolf

3 db kővel és vízhűtéssel működő gép, mely alkalmas márvány-műkő-beton aljzat megmunkálására, illetve csiszolására. A gép 80 kg-os, víztartállyal, és 220V-os villanymotorral működik.

 

Bővebben...

Bérelhető Láncfűrész

Láncfűrész: A háztartásokban elektromos és benzinmotoros láncfűrészeket egyaránt használunk. Talán az első a praktikusabb, mert nincs szükség a meghajtómotor semmiféle karbantartására; a konnektorba kapcsolás után azonnal üzemkész.

 

Bővebben...